Comunicatii avansate de marketing

London Business Training & Consulting

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Comunicatii avansate de marketing

London Business Training & Consulting

Informatie cheie

  • Codul cursului: MPRS102
  • Durata: 2 săptămâni
  • Taxă: 4045 RON

Cursuri de curs

Publicitate: Rolul, Formele și Strategia

  • Propuneri de vânzare
  • Utilizarea emoției în publicitate
  • Tipuri de publicitate
  • Utilizarea strategică a publicității
  • Publicitate generată de consumatori

Relații publice: principii și practici

  • Relații publice și managementul relațiilor
  • Obiectivele relațiilor publice
  • Relațiile publice: metode și tehnici
  • Relatii media
  • Forme de relații publice

Sponsorizare

  • Creșterea și dezvoltarea sponsorizării
  • Obiectivele de sponsorizare
  • Cum ar putea funcționa sponsorizarea
  • Tipuri de sponsorizare
  • Rolul sponsorizării în mixul de comunicare

Marketingul direct și vânzarea personală

  • Creșterea marketingului direct
  • Rolul datelor
  • Medii de răspuns direct
  • Sarcinile de vânzare personală
  • Rolul social media în vânzarea personală
  • Gestionarea strategică a contului

Promovarea vânzărilor, marketingul pe teren și experiența în marcă

  • Planurile de promovare a vânzărilor: obiectivele
  • Programe de retenție
  • Promovarea vânzărilor: metode și tehnici
  • Gama de activități de marketing pe teren
  • Experiența și evenimentele de brand

Plasarea de marcă, expoziții, ambalare și licențiere

  • Caracteristicile și aspectele legate de plasarea mărcii
  • Expozitii si expozitii
  • Dimensiunile de comunicare ale ambalajului
  • licențiere

Mesaje și creativitate

  • Sursa mesajului
  • Elemente structurale într-un mesaj
  • Mesajele de apel
  • Tactica publicitară
  • Procesul de creatie
  • Formatarea mesajelor
  • Povestirea
  • Conținutul generat de utilizatori (UGC)
  • Sursa de conținut

Media - principii și practici

  • Clasificarea media - prin formular
  • Clasificarea media - după sursă
  • Clasificarea media - funcție de funcție
  • Medii liniare
  • Medii interactive

Social, Căutare și alte medii interactive

  • Publicitate media interactivă
  • Marketing-ul motoarelor de căutare
  • Social media
  • Alte forme de medii interactive

Planificarea media: atingerea de segmente de public

  • Mixul media
  • Comportamentul de comutare
  • Selectarea vehiculului
  • Planificarea de ultimă oră
  • Achiziționarea de materiale: planul blocului și automatizarea
  • Efectele surselor media

Public țintă

  • Comandanți de comunicare
  • Directori de marketing și comunicare, manageri, directori și personal.
  • Cei care doresc să înțeleagă modul în care brandurile creează comunicări și angajează publicul în conversațiile de brand.
  • Cei angajați de organizații guvernamentale, caritabile, alte organizații nonprofit și din cel de-al treilea sector, care trebuie să comunice cu o serie de părți interesate.
  • Cei care doresc să dezvolte perspective în raționamentul activităților de comunicare de marketing utilizate de organizații.

Rezultatele învățării

La finalizarea acestor cursuri de marketing, veți putea să înțelegeți:

  • Rolul pe care publicitatea îl joacă în influențarea gândurilor și a comportamentului nostru.
  • Publicitatea ca disciplină independentă.
  • Utilizarea propozițiilor de vânzare și rolul emotiilor în publicitate.
  • Diferite tipuri sau forme de publicitate.
  • Modalități în care publicitatea poate fi utilizată strategic.
  • Probleme legate de publicitatea generată de consumatori.
  • Natura și caracteristicile relațiilor publice.
  • Principalele segmente de public la care sunt îndreptate activitățile de relații publice.
  • Rolul relațiilor publice în mixul de comunicare.
  • Modalități în care funcționează relațiile publice.
  • Unele dintre principalele metode și abordări utilizate de relațiile publice.
  • Natura și contextul gestionării crizelor.
  • Cum s-au dezvoltat activitățile de sponsorizare și principalele caracteristici ale acestor forme de comunicare.
  • Motive pentru utilizarea sponsorizării și tipurile de obiective care ar putea fi stabilite.
  • Cum ar putea funcționa sponsorizarea.
  • Varietatea și diferitele forme de activități de sponsorizare.
  • Motivele pentru care sponsorizarea a devenit o parte importantă a mixului de comunicare.
  • Caracteristicile cheie ale marketingului direct.
  • Metode diferite utilizate pentru implementarea marketingului direct.
  • Semnificația bazei de date și a datelor mari în marketingul direct și diferitele medii de răspuns direct.
  • Diferite tipuri, roluri și sarcini de vânzare personală.
  • Rolul și evoluția social media în cadrul vânzării personale.
  • Caracteristicile managementului strategic al contului.
  • Valoarea și rolul promoțiilor de vânzări.
  • Modalități în care promovarea vânzărilor este considerată a funcționa.
  • Meritele programelor de loialitate și de retenție.
  • Diferite metode și tehnici de promovare a vânzărilor.
  • Idei asociate cu marketingul pe teren și activitățile conexe.
  • Principii asociate cu experiența de brand.
  • Conceptul și problemele asociate plasării mărcilor.
  • Diferențele și importanța expozițiilor și a expozițiilor comerciale.
  • Principalele avantaje și dezavantaje ale utilizării expozițiilor ca parte a mixului de comunicații.
  • Rolul și caracteristicile cheie ale ambalajului ca formă de comunicare de marketing.
  • Principiile asociate licențierii.
  • Importanța și caracteristicile credibilității sursei.
  • Diferite metode pot fi construite mesaje.
  • Diferite moduri în care pot fi prezentate recursurile publicitare.
  • Modul în care motivele informaționale și de transformare pot fi folosite ca instrumente tactice într-un plan de comunicare.
  • Rolul creativității și modul în care este gestionat procesul creativ.
  • Modul în care încadrarea mesajelor, povestirile și conținutul generat de utilizatori sunt utilizate în comunicările de marketing.
  • Trei moduri principale în care mass-media poate fi clasificată.
  • Diferențele dintre mediile interactive și cele interactive.
  • Tendințele și caracteristicile primare ale fiecărui tip de mediu liniar.
  • Diferitele caracteristici asociate cu mediile interactive și ce mijloace media interactive permit oamenilor să facă.
  • Aspecte legate de campaniile multi-canale și rolul mass-media în cadrul unui context de vânzare cu amănuntul.
  • Dinamica asociată cu mediile de răspuns direct.
  • Cum poate fi folosită publicitatea într-un context interactiv.
  • Search engine marketing și principalele caracteristici ale plăților pe clic și optimizarea motorului de căutare.
  • Caracteristicile și valoarea comunicărilor de marketing prin intermediul rețelelor sociale.
  • Caracteristicile asociate cu marketingul viral, blogurile web și microblogging, podcasting și comunitățile online.
  • Caracteristicile comunicațiilor de marketing prin e-mail și modul în care utilizarea SMS-urilor, aplicațiilor, widget-urilor, marketingului afiliat și realității augmentate poate spori comunicările de marketing.
  • Principii asociate cu planificarea media și impactul mass-media și fragmentarea audienței.
  • Diferite teorii cu privire la diverse medii și comportamente legate de comutare.
  • Concepte cheie utilizate în selecția media liniară: acoperire și acoperire, frecvență, duplicare, puncte de rating și CPT.
  • Conceptul de repetare și dezbaterea privind planificarea eficientă a frecvențelor și a recentelor.
  • Planificarea problemelor legate de mediile interactive și programarea.
  • Efectele surselor media reprezintă un factor important în selectarea, plasarea și calendarul media.
Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare September 27, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Noem. 2018
Mar. 18, 2019
Duration
Durata
2 săptămâni
Price
Preţ
4,045 GBP
Locations
Regatul Unit - London, England
Data începerii : Noem. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Noem. 23, 2018
Data începerii : Mar. 18, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Mar. 29, 2019
Data începerii : Iulie 22, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Aug. 2, 2019
Data începerii : Noem. 18, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Noem. 29, 2019
Dates
Noem. 2018
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Noem. 23, 2018
Mar. 18, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Mar. 29, 2019
Iulie 22, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Aug. 2, 2019
Noem. 18, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Noem. 29, 2019