Citește Descrierea Oficială

Informatie cheie

  • Codul cursului: MPRS102
  • Durata: 2 săptămâni
  • Taxă: 4045 RON

Cursuri de curs

Publicitate: Rolul, Formele și Strategia

  • Propuneri de vânzare
  • Utilizarea emoției în publicitate
  • Tipuri de publicitate
  • Utilizarea strategică a publicității
  • Publicitate generată de consumatori

Relații publice: principii și practici

  • Relații publice și managementul relațiilor
  • Obiectivele relațiilor publice
  • Relațiile publice: metode și tehnici
  • Relatii media
  • Forme de relații publice

Sponsorizare

  • Creșterea și dezvoltarea sponsorizării
  • Obiectivele de sponsorizare
  • Cum ar putea funcționa sponsorizarea
  • Tipuri de sponsorizare
  • Rolul sponsorizării în mixul de comunicare

Marketingul direct și vânzarea personală

  • Creșterea marketingului direct
  • Rolul datelor
  • Medii de răspuns direct
  • Sarcinile de vânzare personală
  • Rolul social media în vânzarea personală
  • Gestionarea strategică a contului

Promovarea vânzărilor, marketingul pe teren și experiența în marcă

  • Planurile de promovare a vânzărilor: obiectivele
  • Programe de retenție
  • Promovarea vânzărilor: metode și tehnici
  • Gama de activități de marketing pe teren
  • Experiența și evenimentele de brand

Plasarea de marcă, expoziții, ambalare și licențiere

  • Caracteristicile și aspectele legate de plasarea mărcii
  • Expozitii si expozitii
  • Dimensiunile de comunicare ale ambalajului
  • licențiere

Mesaje și creativitate

  • Sursa mesajului
  • Elemente structurale într-un mesaj
  • Mesajele de apel
  • Tactica publicitară
  • Procesul de creatie
  • Formatarea mesajelor
  • Povestirea
  • Conținutul generat de utilizatori (UGC)
  • Sursa de conținut

Media - principii și practici

  • Clasificarea media - prin formular
  • Clasificarea media - după sursă
  • Clasificarea media - funcție de funcție
  • Medii liniare
  • Medii interactive

Social, Căutare și alte medii interactive

  • Publicitate media interactivă
  • Marketing-ul motoarelor de căutare
  • Social media
  • Alte forme de medii interactive

Planificarea media: atingerea de segmente de public

  • Mixul media
  • Comportamentul de comutare
  • Selectarea vehiculului
  • Planificarea de ultimă oră
  • Achiziționarea de materiale: planul blocului și automatizarea
  • Efectele surselor media

Public țintă

  • Comandanți de comunicare
  • Directori de marketing și comunicare, manageri, directori și personal.
  • Cei care doresc să înțeleagă modul în care brandurile creează comunicări și angajează publicul în conversațiile de brand.
  • Cei angajați de organizații guvernamentale, caritabile, alte organizații nonprofit și din cel de-al treilea sector, care trebuie să comunice cu o serie de părți interesate.
  • Cei care doresc să dezvolte perspective în raționamentul activităților de comunicare de marketing utilizate de organizații.

Rezultatele învățării

La finalizarea acestor cursuri de marketing, veți putea să înțelegeți:

  • Rolul pe care publicitatea îl joacă în influențarea gândurilor și a comportamentului nostru.
  • Publicitatea ca disciplină independentă.
  • Utilizarea propozițiilor de vânzare și rolul emotiilor în publicitate.
  • Diferite tipuri sau forme de publicitate.
  • Modalități în care publicitatea poate fi utilizată strategic.
  • Probleme legate de publicitatea generată de consumatori.
  • Natura și caracteristicile relațiilor publice.
  • Principalele segmente de public la care sunt îndreptate activitățile de relații publice.
  • Rolul relațiilor publice în mixul de comunicare.
  • Modalități în care funcționează relațiile publice.
  • Unele dintre principalele metode și abordări utilizate de relațiile publice.
  • Natura și contextul gestionării crizelor.
  • Cum s-au dezvoltat activitățile de sponsorizare și principalele caracteristici ale acestor forme de comunicare.
  • Motive pentru utilizarea sponsorizării și tipurile de obiective care ar putea fi stabilite.
  • Cum ar putea funcționa sponsorizarea.
  • Varietatea și diferitele forme de activități de sponsorizare.
  • Motivele pentru care sponsorizarea a devenit o parte importantă a mixului de comunicare.
  • Caracteristicile cheie ale marketingului direct.
  • Metode diferite utilizate pentru implementarea marketingului direct.
  • Semnificația bazei de date și a datelor mari în marketingul direct și diferitele medii de răspuns direct.
  • Diferite tipuri, roluri și sarcini de vânzare personală.
  • Rolul și evoluția social media în cadrul vânzării personale.
  • Caracteristicile managementului strategic al contului.
  • Valoarea și rolul promoțiilor de vânzări.
  • Modalități în care promovarea vânzărilor este considerată a funcționa.
  • Meritele programelor de loialitate și de retenție.
  • Diferite metode și tehnici de promovare a vânzărilor.
  • Idei asociate cu marketingul pe teren și activitățile conexe.
  • Principii asociate cu experiența de brand.
  • Conceptul și problemele asociate plasării mărcilor.
  • Diferențele și importanța expozițiilor și a expozițiilor comerciale.
  • Principalele avantaje și dezavantaje ale utilizării expozițiilor ca parte a mixului de comunicații.
  • Rolul și caracteristicile cheie ale ambalajului ca formă de comunicare de marketing.
  • Principiile asociate licențierii.
  • Importanța și caracteristicile credibilității sursei.
  • Diferite metode pot fi construite mesaje.
  • Diferite moduri în care pot fi prezentate recursurile publicitare.
  • Modul în care motivele informaționale și de transformare pot fi folosite ca instrumente tactice într-un plan de comunicare.
  • Rolul creativității și modul în care este gestionat procesul creativ.
  • Modul în care încadrarea mesajelor, povestirile și conținutul generat de utilizatori sunt utilizate în comunicările de marketing.
  • Trei moduri principale în care mass-media poate fi clasificată.
  • Diferențele dintre mediile interactive și cele interactive.
  • Tendințele și caracteristicile primare ale fiecărui tip de mediu liniar.
  • Diferitele caracteristici asociate cu mediile interactive și ce mijloace media interactive permit oamenilor să facă.
  • Aspecte legate de campaniile multi-canale și rolul mass-media în cadrul unui context de vânzare cu amănuntul.
  • Dinamica asociată cu mediile de răspuns direct.
  • Cum poate fi folosită publicitatea într-un context interactiv.
  • Search engine marketing și principalele caracteristici ale plăților pe clic și optimizarea motorului de căutare.
  • Caracteristicile și valoarea comunicărilor de marketing prin intermediul rețelelor sociale.
  • Caracteristicile asociate cu marketingul viral, blogurile web și microblogging, podcasting și comunitățile online.
  • Caracteristicile comunicațiilor de marketing prin e-mail și modul în care utilizarea SMS-urilor, aplicațiilor, widget-urilor, marketingului afiliat și realității augmentate poate spori comunicările de marketing.
  • Principii asociate cu planificarea media și impactul mass-media și fragmentarea audienței.
  • Diferite teorii cu privire la diverse medii și comportamente legate de comutare.
  • Concepte cheie utilizate în selecția media liniară: acoperire și acoperire, frecvență, duplicare, puncte de rating și CPT.
  • Conceptul de repetare și dezbaterea privind planificarea eficientă a frecvențelor și a recentelor.
  • Planificarea problemelor legate de mediile interactive și programarea.
  • Efectele surselor media reprezintă un factor important în selectarea, plasarea și calendarul media.
Program predat în:
Engleză

Vezi 131 mai multe cursuri de la London Business Training & Consulting »

Ultima actualizare September 27, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Iulie 22, 2019
Noem. 2019
Duration
2 săptămâni
Price
4,045 GBP
După locații
După dată
Start Date
Iulie 22, 2019
End Date
Aug. 2, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Noem. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Noem. 18, 2019
End Date
Noem. 29, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Mar. 2020
Termen limită de aplicare

Iulie 22, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Aug. 2, 2019

Noem. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Noem. 18, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Noem. 29, 2019

Mar. 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date