Administrația Biroului
Alamance Community College
Informatie cheie
Locația campusului
Online USA
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Misiunea Departamentului de Administrare a Biroului Alamance Community College este de a-i educa pe fiecare dintre studenții noștri să dezvolte abilități de învățare pe tot parcursul vieții pentru angajarea cu succes într-un birou de afaceri competitiv la nivel mondial sau diversificat sau mediu legal sau să se transfere la o instituție academică de patru ani. .
Departamentul de administrare a biroului pregătește studenții ca profesioniști în biroul administrativ pentru a răspunde cerințelor dinamice ale computerului.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diplomă în Administrarea Biroului - Executiv (OFAE)
- Barrie, Canada
- Owen Sound, Canada + 1 Mai mult
Diplomă în Administrarea Biroului - Executiv
- Online Canada
- Toronto, Canada
Diploma în administrare de birou – Servicii de sănătate
- Toronto, Canada