account management strategic - Hong Kong

Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

account management strategic - Hong Kong

Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan

* Acquire, menţine şi de a gestiona conturile mari, profitabile
* Valorifica pe noi oportunităţi la conturile strategic
* Realiniaţi organizaţia dumneavoastră împotriva nevoile conturi strategice "
* Acquire instrumente pentru a aduce SAM pentru organizaţia dvs.


Prezentare generală

Conturile strategice sunt activ o organizatie cele mai importante şi necesită o conducere puternică de organizare şi management pentru a asigura valoarea cheie este obţinută din aceste relaţii de nepreţuit. Management strategic cont este practicat la toate nivelurile (nivel naţional, regional, multinationale si globale), în funcţie de vânzător şi cumpărător caracteristicile de organizare şi funcţionare comportament. Practica de administrare a contului strategic este acum de interes practic şi tactice pentru companiile care doresc să supravieţuiască în condiţiile economice actuale, obţine un avantaj competitiv şi de a crea o creştere în viitor. Păstrarea acestor relaţii client este de importanţă strategică pentru firmei bunăstarea financiară viitoare şi acest program oferă procese şi instrumente pentru a dota vă să se angajeze cu clienţii mari şi organizaţia de suport propriu la un nivel mai strategic pentru a construi spre o mai reciproc profitabile şi durabile relaţii.




Cui se adreseaza

Senior şi vânzările de nivel mediu şi directori de marketing care sunt implicaţi în structurarea, implementarea şi în creştere conturi strategice, precum şi manageri de eco-funcţionale însărcinat cu crearea de culturi organizaţionale axate pe conturile strategic va găsi toate acest program valoroase. Conţinutul este axat în principal pe vânzarea de servicii şi produse industriale într-un mediu de business-to-business.


Obiectivele de învăţare

Acest program oferă procese şi instrumente care echipează participanţii să identifice şi să se angajeze cu clienţii lor, mai mari la nivel strategic, care să le permită să construiască relaţii mai profitabile şi durabile. Prin dezvoltarea în-clasa a unui plan creativ, structurat şi valoarea generatoare de cont strategic, participanţii vor învăţa să livreze "win-win" solutii de afaceri împotriva acestor conturi cu potenţial ridicat şi retur, cu instrumente de atac să pună în aplicare un plan de SAM în organizaţiile lor.


Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Iunie 2019
Iulie 2019
Duration
Durata
3 zilele
Cu jumătate de normă
Locations
Emiratele Arabe Unite - Dubai, Dubai
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
India - Bengaluru, Karnataka
Data începerii : Iulie 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Thailanda - Bangkok
Data începerii : Iunie 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Statele Unite ale Americii - Ann Arbor, Michigan
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Iunie 2019
Thailanda - Bangkok
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Iulie 2019
India - Bengaluru, Karnataka
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Sept. 2019
Statele Unite ale Americii - Ann Arbor, Michigan
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Emiratele Arabe Unite - Dubai, Dubai
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala