0-ATPL (A) Integrat este un curs complet conceput pentru a instrui pilotul elev de la zero până la ATPL congelate și pentru a obține CPL / IR / MPE. Cursul începe cu o pregătire teoretică rezidențial de 10 luni (ATPL Rezidential Ground School). În condiții normale de formare care zboară începe aproximativ 1 lună după începerea cursului. Durata cursului poate varia de la 12 la 36 de luni, în funcție de programul de personal al studentului. Pe majoritatea studenților medii finaliza cursul în 16 luni.
Cerințe pre-intrare
- suficiente cunoștințe de limbă engleză
- AESA medical (clasa 1) Certificat
Teoretic Formare: ATPL teoretice Cursul de cunoștințe (școală la sol) cuprinde 14 subiecți și include 800 de ore de formare în clasă; Bristol GS aprobat video de instruire inter-activă, prezentare diapozitive, teste de progres și examene de eșantionare. Durata cursului este de 10 luni și începe de două ori pe an, în fiecare septembrie și februarie. Cei 14 subiecți ATPL sunt:
- (010) Legea Air
- (021) Aeronavele Cunoștințe generale
- (022) Instrumente & Electronice
- (031) planificarea și executarea zborului - Masa și Echilibru
- (032) Performanță
- (033) Planificare de zbor și monitorizare
- (040) Performanță umană și limitări
- (050) Meteorologie
- (061) Navigare
- (062) Radio Navigație
- (070) Proceduri operaționale
- (081) Principii de zbor
- (091) Comunicații VFR
- (092) Comunicații IFR
Training de zbor: Cursul de formare de zbor cuprinde un total de 205 ore. Dintre acestea, 134 sunt efectuate pe avioane cu un singur motor cu piston (SEP), 11 ore pe avioane cu motor cu piston multiplu (MEP) și 60 de ore pe simulatoare de zbor FNPT II, inclusiv 20 de ore pe un MCC simulator de zbor FNPT II pentru Cursul de cooperare Crew Multi (MCC). La sfârșitul cursului pilot student va fi efectuat cel puțin 133 cu dublă & 72-pilot comandant (PIC) și 85 h în condiții VFR & 120 IFR ore. Pe parcursul primelor trei faze studentul va completa regulile de zbor la vedere (VFR) de formare și să fie instruiți în avioane SEP. În timpul fazei de patru student va completa regulile de zbor instrumental (IFR) și formarea deputat european. În timpul fazei de cinci studentul va finaliza formarea MCC, al cărui scop este acela de a deveni expert pentru a opera avioane cu motor cu mai mulți în condiții de siguranță cu mai multe pilot în condiții IFR. Studentul poate începe formarea de zbor, simultan cu formarea teoretică.
Analiza Costul cursului
