2 Ani Full-time De învățământ Pilot Internațional La Pilot Academie De Zbor

Pilot Flight Academy

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

2 Ani Full-time De învățământ Pilot Internațional La Pilot Academie De Zbor

Pilot Flight Academy

Internaționalei educație pilot la pilot de zbor Academy este de 2 ani de învățământ full-time, cu studii teoretice paralele și zbor.

Întregul program se desfășoară la școala noastră modernă la Torp Aeroportul Sandefjord. După absolvire, veți fi calificat pentru un loc de muncă ca un pilot cu companii aeriene. Lecțiile teoria se desfășoară în săli de clasă moderne, cu noi SmartBoards. Aeronava sunt noi si foarte modern, cu instrumente avansate. Avem de stat-of-the-art simulatoare de zbor, dintre care unul este un simulator de Boeing 737NG. Școala este deschisă pentru studenții noștri 24/7, și elevii folosesc școlii, atât în ​​timpul săptămânii și în weekend. Avem un mediu plin de viață și activ elev. Camera noastră de informare este un loc de întâlnire pentru studenți și instructori, precum și este, de asemenea, "sediul" pentru planificarea zborurile interne și externe și pentru schimbul de experiență și cunoștințe.

PLAN CURS

La Pilot de zbor Academy, de formare este împărțit în două: Alternativ săptămâni de teorie și zbor. Teoria săptămâni constau de predare șase ore ", și în timpul săptămâni de zbor, elevii acoperi avioanele școlii. De formare de zbor pentru studenții începe devreme în cadrul programului, iar elevii au dobândit, de obicei, suficient de cunoștințe pentru a putea zbura solo deja spre sfârșitul primului semestru! Un program internațional de formare de zbor la Pilot de zbor Scoala este format din 915 de ore de instruire clasă de înaltă calitate pe ATPL (A) nivel, cel mai avansat certificatul pentru piloții de avion. Alături de instrucțiunea teorie, elevii vor învăța progres la vedere și instrumentală la început, și mai târziu de bază a instrumentului avansat zboară în motor gemene avioanele școlii. Spre sfârșitul cursului studenții vor trece prin formare simulator unde învață sarcina cere de cooperare echipaj în timpul situațiilor stresante.

Semestrul de primavara incepe prima săptămână întreagă din ianuarie și continuă pe tot parcursul lunii iunie. Semestrul de toamna începe prima săptămână întreagă a lunii august și continuă să app. 20 decembrie. Nu este vacanță de Paști, de patru săptămâni de vacanță de vară și două săptămâni de vacanță de Crăciun în timpul anului școlar.

De predare și învățare

La Pilot de zbor Academia îndemnăm să efectueze educația ca aproape la realitate pentru profesia pilot în care este posibil. Programul nostru cuprinde toate soiurile de munca de pilot, de a pregăti studenții noștri pentru profesia lor în cel mai bun materie posibil.

150112 cariera studii presentasjon

SIMULATOR DE FORMARE

Școala are simulatoare moderne, pe care elevii folosesc ca parte a formării lor. Una dintre cele mai simulatoare este un Cessna 172, similar cu aeronava de formare de bază școlii folosește. Spre sfârșitul programului de formare, studenții vor acoperi simulatorul Boeing 737NG, folosit pentru multi-echipaj și de formare orientare jet.

CARIERA

Oamenii călătoresc mai mult decât oricând, și nu există o cerere tot mai mare pentru piloți. Absolvirea Pilot de zbor Academy va avea toate certificatele necesare pentru a aplica ca un prim ofițer în companii aeriene.

Este de așteptat cererea de piloti pentru a crește în următorii ani. Atât de afaceri și călătoriile private de aer sunt în creștere. Traficul companiei aeriene crește în fiecare lună, iar marile companii aeriene sunt lansarea continuu noi rute. Aceasta, împreună cu pensionări anticipate din cauza limită de vârstă în rândul piloților, va crea o cerere mare pentru noi, piloții în următorii ani, în special în Scandinavia. Prognoză de la Boeing și Airbus stat că cererea la nivel mondial pentru noi piloți va depăși 500 000 în anul 2033, și am început deja să vadă un deficit pilot în SUA și Asia. Deci, acum este timpul pentru tine pentru a începe educatia ta pilot!

FIIND Un pilot

Fiind un pilot este exigent și interesant, și multe decizii trebuie să fie făcute atât înainte, cât și în timpul unui zbor. Piloții trebuie să fie, prin urmare, bine educați și pregătiți pentru sarcinile care îi așteaptă.

Flota

DIAMOND DA42 NG - LN-FTL

Diamond DA42 NG este cel mai aeronave piston motor twin moderne pe piata. Aeronava este aprobat pentru zbor IFR. Ea are Garmin 1000, la fel ca 172`s noastre Cessna și prevede o tranziție de la un singur bun la formare la motoare. Noastra DA42 NG are pilot automat, flightdirector, TKS (fluid) sistem de degivrare, sistem de trafic de alertă (TAS) și stormscope.

CESSNA 172SP

LN-ENI, FTF, FTG, FTH, FTI, FTJ și FTK er toate noile Cessna 172SP cu o glasscockpit, pilot automat și zbor director Garmin G1000. Toate aeronavele sunt IFR certificate și sunt utilizate atât pentru educație PPL și instrumentală. Cessna 172 este un avion de formare bine-cunoscut. Avionul este foarte bine adaptată pentru formarea de bază, în timp ce instrumentele este avansat, astfel încât planul este, de asemenea, utilizat pentru zborurile de instrumente. Garmin 1000 instrumente este similar cu instrumentele din avioane moderne. 1000 Sistemul Garmin afișează instrumentele de aeronave pe două ecrane LCD. Radio, dispozitivele de navigare GPS și sunt integrate. Poziția GPS este afișată o hartă pe un singur ecran LCD în.

ADMITEREA

Cerințele de admitere pentru studiile pilot la pilot de zbor Academy:

Solicitantul trebuie să - Fii între 18 și 33 de ani - Treceti clasa Aeromedical examinare 1 - Treceti teste de admitere pentru matematică, logica și engleză Pentru a aplica pentru studii pilot la pilot de zbor Academia aceste criterii trebuie să fie îndeplinite și teste de admitere trebuie să fie luate și aprobat. Candidații trebuie să dețină, de asemenea, internaționale o viză valabilă studiu pentru a studia în Norvegia, sau să fie în măsură să ofere acest lucru.

EXAMEN MEDICAL

Cerem solicitanții noștri să contactați un Centru de Aeromedical a face o programare pentru a lua certificatul Aeromedical Clasa 1, în timp de pornire lor de studiu. Vă rugăm să rețineți că solicitanții, care nu se acordă o Aeromedical clasa 1 certificat medical, va primi o rambursare a tuturor plăților efectuate la școală cu privire la această cerere. Ar trebui remarcat faptul că emiterea unei Aeromedical clasa 1 certificat medical pot, în Norvegia, se face numai de către "seksjon Luftfartstilsynets Flymedisinske" la Oslo, dar la orice alt aprobat Aero Medical Center din țările europene. Vă rugăm să contactați școala pentru informații suplimentare de contact ale Centrelor Aeromedical.

Nu trece voința examinare Aeromedical desigur duce la o rambursare integrală a taxei de inscriere de 30 000 NOK, -.

Carcasă

Pilot de zbor Academy ajută toți elevii care provin din găsirea unei locuințe. Avem soluții diferite camera de camin la reale sediul aeroport / școală, și va transmite tuturor elevilor înscriși la rezervare în continuare de aceste sau alte alternative de locuit.

Prețurile vor varia în dimensiune cu, soluție baie, etc, dar începe de la app. NOK 4700 pe lună, energie electrică și Wi-Fi inclus.

Camerele de cămin oferă o cameră mobilată cu pat, birou și dulap, dar zone bucătăria și living, de asemenea, comune. Unele camere de cămin au o baie privată, în timp ce altele au.

Toate facilitățile camera de camin sunt recent decorate și caută proaspete.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Aug. 2018
Ian. 2019
Duration
Durata
2 anii
Cu normă întreagă
Price
Preţ
890,000 NOK
din care veți plăti 30 000 NOK la admitere.
Locations
Norvegia - Sandefjord, Vestfold
Data începerii : Aug. 2018, Ian. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Aug. 2018, Ian. 2019
Norvegia - Sandefjord, Vestfold
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala