Strategia de achiziții
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 săptămână
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Managementul funcției de achiziții în sine – spre deosebire de managementul de către personalul de achiziții al contractorilor și furnizorilor – poate face diferența între a avea o echipă de furnizori de servicii pur administrativă, internă, care funcționează în fundal, sau o funcție importantă din punct de vedere strategic care poate ajuta la formarea succesul întreprinderii. Dacă șeful de achiziții este un manager de rang mediu, el sau ea poate să nu aibă urechea directorului executiv. Dar dacă compania are un Chief Procurement Officer în „C Suite”, care lucrează alături de colegii săi din Finanțe, Operațiuni și Tehnologie, atunci este corect să presupunem că achizițiile sunt considerate cheie pentru realizarea strategiei corporative. Acest curs analizează aspectele legate de achiziții la cele mai influente și cu valoare adăugată.
Cursul va include, de asemenea, o vizită la fața locului la o organizație relevantă pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Achiziții și strategie de afaceri
- Calea de dezvoltare pentru achiziții de la gestionarea tranzacțională la managementul lanțului valoric
- Achizitii Organizarea, structura si functiile postului
Gestionarea riscului de achiziții
- Ce riscuri ar trebui să aibă în vedere achizițiile?
- Un proces de identificare, analiză și răspuns la riscurile prioritare
- Riscuri importante ale lanțului de aprovizionare – studiu de caz
- Cum să gestionezi riscurile care se transformă în realitate
Achiziții – Măsurarea performanței și guvernare
- Beneficiile măsurării performanței achizițiilor
- Evaluarea eficacității și eficienței achizițiilor
- KPI pentru măsurarea performanței
- Sisteme informatice de achizitii
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Ofițeri de achiziții, analiști și manageri.
- Contract Ingineri si analisti.
- Cercetari cantitativi
- Consilieri comerciali
- Membrii echipei de achiziții
- Directori generali
- Directori însărcinați cu gestionarea contractelor.
- Administratorii de contract
- Oricine dorește să aibă o bună înțelegere și implicare în activitățile de achiziție.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei avea:
- Ați învățat despre valoarea pe care o poate aduce achizițiile pentru realizarea strategiei corporative.
- Am luat în considerare modul de structurare a funcției de achiziții, pentru a face cea mai mare diferență în interiorul organizațiilor.
- Abilități dobândite în activități importante de achiziții, cum ar fi analiza lanțului valoric, managementul portofoliului de achiziții și managementul categoriilor.
- Tehnici practicate în benchmarking-ul performanței echipei de achiziții.
- Perspectivă practică dezvoltată în practicile de lucru contemporane din domeniul dvs.
- Am conceput un plan de acțiune care să fie implementat la locul de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.