Strategia de achiziții și managementul lanțului de aprovizionare
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Managementul funcției de achiziții în sine – spre deosebire de managementul de către personalul de achiziții al contractorilor și furnizorilor – poate face diferența între a avea o echipă de furnizori de servicii pur administrativă, internă, care funcționează în fundal, sau o funcție importantă din punct de vedere strategic care poate ajuta la formarea succesul întreprinderii.Dacă șeful de achiziții este un manager de rang mediu, el sau ea poate să nu aibă urechea directorului executiv.Dar dacă compania are un Chief Procurement Officer în „C Suite”, care lucrează alături de colegii săi din Finanțe, Operațiuni și Tehnologie, atunci este corect să presupunem că achizițiile sunt considerate cheie pentru realizarea strategiei corporative.Acest curs analizează aspectele legate de achiziții la cele mai influente și cu valoare adăugată.
Acest curs oferă delegaților o informație aprofundată:
- revizuirea factorilor critici de succes din cadrul Strategiei lanțului de aprovizionare, de la conceptul Lanțului valoric, până la stabilirea proceselor eficiente și a fluxurilor informaționale și se încheie cu îmbunătățirea rezilienței lanțului de aprovizionare în fața schimbărilor globale și a amenințărilor actuale și viitoare.
- explorarea elementelor cheie în managementul de succes al lanțului de aprovizionare, inclusiv: tehnici și abordări de planificare anticipată a cererii, creșterea eficientă a eficienței, gestionarea situațiilor de blocaj și se încheie cu dezvoltarea și îmbunătățirea managementului eficient al riscului în mediul lanțului de aprovizionare.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă.Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Achiziții și strategie de afaceri
Calea de dezvoltare pentru achiziții de la gestionarea tranzacțională la managementul lanțului valoric
Achizitii Organizarea, structura si functiile postului
Gestionarea riscului de achiziții
Ce riscuri ar trebui să aibă în vedere achizițiile?
Un proces de identificare, analiză și răspuns la riscurile prioritare
Riscuri importante ale lanțului de aprovizionare – studiu de caz
Cum să gestionezi riscurile care se transformă în realitate
Achiziții – Măsurarea performanței și guvernare
Beneficiile măsurării performanței achizițiilor
Evaluarea eficacității și eficienței achizițiilor
KPI pentru măsurarea performanței
Sisteme informatice de achizitii
Benchmarking pentru achiziții
Identificarea potențialului de economisire a costurilor
Analiza cheltuielilor
Managementul categoriilor
Analiza portofoliului de achiziții
Dezvoltarea unei strategii de aprovizionare
Înțelegeți lanțurile de aprovizionare și lanțurile valorice
Conceptul lanțului de aprovizionare
Conceptul lanțului valoric
Rolul și contribuția Lanțului de Aprovizionare asupra strategiei competitive organizaționale
Strategia lanțului de aprovizionare – proces și flux de date
Achiziții – Poarta către lanțul de aprovizionare
Stabilirea fluxului de proces eficient
Stabilirea fluxului de date eficient
Strategia lanțului de aprovizionare – Reziliență și eficiență
Legătura dintre eficiența lanțului de aprovizionare și reziliența lanțului de aprovizionare.
Aplicarea sistemelor MRP și ERP în cadrul Supply Chain Management.
Planificare eficientă pentru situații de urgență și recuperare în caz de dezastru în cadrul managementului lanțului de aprovizionare.
Construirea rezilienței lanțului de aprovizionare
Analizarea capacității, a capacității și a reconfigurabilității bazei de aprovizionare
Atingerea Stabilitatii actuale
Atingerea Rezilienței în starea viitoare
Managementul lanțului de aprovizionare – Creșterea capacității de reacție
Tehnici de prognoză a cererii
Impactul volumului, variației și cererii
Utilizarea sistemelor SCADA pentru a spori eficiența
Managementul lanțului de aprovizionare – Îmbunătățirea fluxului
Instrumente de diagnosticare a lanțului de aprovizionare cheie
Identificarea și gestionarea eficientă a „gâturilor de sticlă”
Stabilirea timpului de ciclu și îmbunătățirea continuă
Tehnici de management al lanțului de aprovizionare
Kaizen
Structuri de lanț de aprovizionare lean, agile și flexibile
Risc în lanțul de aprovizionare
Gestionarea inventarului Just-in-Time (JIT).
Asigurarea fluxurilor de date si informatii
Asigurarea capabilității procesului furnizorului
Viitorul JIT
Revizuirea cursului
Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Ofițeri de achiziții, analiști și manageri.
- Contract Ingineri si analisti.
- Cercetari cantitativi
- Consilieri comerciali
- Membrii echipei de achiziții
- Directori generali
- Directori însărcinați cu gestionarea contractelor.
- Administratorii de contract
- Oricine dorește să aibă o bună înțelegere și implicare în activitățile de achiziție.
- Managerii de risc
- Manageri de calitate
- Echipe de îmbunătățire a afacerii
- Managerii lanțului de aprovizionare
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei:
- Aflați despre valoarea pe care o poate aduce achizițiile pentru realizarea strategiei corporative.
- Luați în considerare cum să structurați funcția de achiziții, pentru a face cea mai mare diferență în cadrul organizațiilor.
- Dobândiți abilități în activități importante de achiziții, cum ar fi analiza lanțului valoric, managementul portofoliului de achiziții și managementul categoriilor.
- Practicați tehnici de evaluare comparativă a performanței echipei de achiziții.
- Apreciază și aplică conceptele Lanțului valoric.
- Stabiliți și îmbunătățiți eficient procesele și fluxurile de date.
- Construiți și îmbunătățiți rezistența lanțului de aprovizionare și capacitatea de a face față schimbărilor și amenințărilor actuale și viitoare ale stării.
- Înțelegeți și aplicați tehnici eficiente de planificare a cererii în avans.
- Dezvoltați o eficiență îmbunătățită a lanțului de aprovizionare și îmbunătățirea continuă.
- Gestionați eficient riscul lanțului de aprovizionare.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.