Operațiuni bancare avansate
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Acest curs explică factorii de excelență în furnizarea unui serviciu bancar.Se uită la operațiunile bancare din punctul de vedere al clientului.
Acest curs demonstrează importanța înțelegerii impactului culturii interne asupra calității.Acesta arată de ce și cum procesele, designul proceselor și strategia ar trebui aliniate în mod continuu.
Acest curs demonstrează, de asemenea, modul în care inovația este un factor cheie în operațiunile bancare.Ea explică de ce băncile trebuie să se adapteze la noua lume a finanțelor.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă.Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Excelența operațiunilor bancare
- Ce este excelența operațională în domeniul bancar?
- Principii de excelență operațională
- Modele de excelență operațională
- Planificarea implementării
Operațiuni bancare – Experiența clientului
- Surse de reclamații ale clienților
- Crearea unui program de îmbunătățire
- Beneficiile creării unei experiențe îmbunătățite pentru clienți
- Menținerea îmbunătățirii prin agilitate
Operațiuni bancare – Cultură și conduită
- Provocarea schimbării culturale
- Comportament și împuternicire
- Nevoia de disciplină în conducere
- O abordare integrată a schimbării durabile
Modele de calitate a serviciilor în domeniul bancar
- Componentele critice ale calității serviciilor
- Modele și instrumente de calitate a serviciilor
- indicatori de performanta
Operațiuni bancare – Guvernarea proceselor
- Oportunitățile de îmbunătățire
- Instrumente de îmbunătățire continuă
- Costul imperativ
- Indicatori de performanță a procesului
Operațiuni bancare – Rolul inovației
- Concepte cheie în inovare
- Inovații recente în domeniul bancar
- Inovație de produs
- Gândire agilă de design
Online banking
- Tendințe care vor schimba industria bancară
- Creșterea băncilor „netradiționale”.
- Finanțe verzi
- Fintech
Agile Banking
- Modele de operare agile
- Lucru agil într-o bancă
- Transformarea Agile
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Personalul bancar care dorește/trebuie să-și lărgească/aprofundeze cunoștințele despre factorii care afectează operațiunile bancare.
- Cei care doresc să obțină o perspectivă cuprinzătoare asupra operațiunilor bancare.
- Managerii care doresc/trebuie să-și lărgească/aprofundeze cunoștințele despre factorii care afectează operațiunile bancare.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, vei:
- Apreciază modul în care excelența în servicii este actul de a depăși așteptările clienților.
- Înțelegeți de ce experiența clienților depășește serviciul pentru clienți.
- Înțelegeți de ce cultura determină angajamentul unei organizații față de nivelul și coerența furnizării serviciilor.
- Aflați cum este executată strategia prin procese eficiente și eficiente.
- Examinați de ce inovația este atât de valoroasă pentru bănci.
- Înțelegeți factorii cheie ai noii lumi bancare.
- Implementați un plan de acțiune la locul dvs. de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.