Excelență avansată în achiziții și elemente esențiale ale contractului
London Business Training & Consulting
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare generală
Excelența în achiziții înseamnă mai mult decât operarea unui proces. Sunt necesare abilități în gestionarea colegilor, a potențialilor furnizori și a conducerii superioare. Dar poate cel mai important ingredient este exercitarea judecății. Achiziționarea implică luarea de decizii și asta poate fi dificil. Un bun manager de achiziții trebuie să fie capabil să lase deoparte preferințele personale pentru anumiți furnizori și să opereze în mod transparent, dar în așa fel încât organizația pentru care lucrează să facă alegerile corecte. Aceste alegeri se bazează pe o definire adecvată a nevoilor și o evaluare a modului în care aceste nevoi pot fi satisfăcute și de către cine. Acest curs explorează aceste probleme în mod cuprinzător.
Managementul funcției de achiziții în sine – spre deosebire de managementul de către personalul de achiziții al contractorilor și furnizorilor – poate face diferența între a avea o echipă de furnizori de servicii pur administrativă, internă, care funcționează în fundal, sau o funcție importantă din punct de vedere strategic care poate ajuta la formarea succesul întreprinderii. Dacă șeful de achiziții este un manager de rang mediu, el sau ea poate să nu aibă urechea directorului executiv. Dar dacă compania are un Chief Procurement Officer în „C Suite”, care lucrează alături de colegii săi din Finanțe, Operațiuni și Tehnologie, atunci este corect să presupunem că achizițiile sunt considerate cheie pentru realizarea strategiei corporative. Acest curs analizează aspectele legate de achiziții la cele mai influente și cu valoare adăugată.
Acest curs abordează trei domenii importante de responsabilitate pentru managerul de contract: În primul rând, problema cheie a gestionării performanței contractantului - un proces de măsurare în raport cu livrabile sau KPI pentru a atinge obiectivele contractului. În al doilea rând, domeniile complexe ale negocierii contractelor și redactării contractelor – două subiecte care merg adesea mână în mână. În al treilea rând, întrebările despre ce se întâmplă atunci când lucrurile merg prost, ducând la cereri de despăgubire, daune și reziliere anticipată, precum și disputele care pot urma.
Cursul include vizite la fața locului la organizații relevante pentru curs, astfel încât delegații să poată înțelege cum funcționează contemporanii lor în lumea reală.
Cursul se va încheia cu un rezumat al punctelor cheie de învățare, urmat de un exercițiu de planificare a acțiunii în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților dobândite imediat după întoarcerea la muncă. Suport post-curs este, de asemenea, disponibil în legătură cu implementarea planului dumneavoastră de acțiune, până la șase (6) luni de la finalizarea cursului.
Agendă
Suport pentru Achiziții pentru Organizație
- Interfața dintre managementul lanțului de aprovizionare și achiziții
- Alternative competitive de achiziție
- Definirea nevoilor de afaceri (intrari, iesiri si rezultate)
Evaluarea furnizorilor și a ofertelor acestora
- Evaluarea tehnică a ofertelor – planificare și implementare
- Evaluarea comercială a ofertelor – planificare și implementare
- Achiziții durabile
Negocierea celei mai bune oferte
- Instrumente și tehnici de negociere a contractelor
- Gestionarea atribuirii contractului
- Gestionarea obiecțiilor de la pierderea ofertanților
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Achiziții și strategie de afaceri
- Calea de dezvoltare pentru achiziții de la gestionarea tranzacțională la managementul lanțului valoric
- Achizitii Organizarea, structura si functiile postului
Gestionarea riscului de achiziții
- Ce riscuri ar trebui să aibă în vedere achizițiile?
- Un proces de identificare, analiză și răspuns la riscurile prioritare
- Riscuri importante ale lanțului de aprovizionare – studiu de caz
- Cum să gestionezi riscurile care se transformă în realitate
Achiziții – Măsurarea performanței și guvernare
- Beneficiile măsurării performanței achizițiilor
- Evaluarea eficacității și eficienței achizițiilor
- KPI pentru măsurarea performanței
- Sisteme informatice de achizitii
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Gestionarea relatiei contractuale
- Bazele dreptului contractual
- Tipuri de contracte
- Riscuri contractuale
Gestionarea financiară a contractului
- Analiza cost și preț
- Obligațiuni, garanții și garanții
- Gestionarea plăților
- Gestionarea revendicărilor
Gestionarea contractului într-o lume dinamică
- Gestionarea datoriilor contractuale și a indemnizațiilor
- Gestionarea variațiilor contractului
- Documentatia contractuala
- Administrare contract
Vizită la fața locului
- Vizită industrială la o organizație relevantă.
- O perspectivă asupra activității interne a companiilor.
- O oportunitate de a învăța prin interacțiunea cu profesioniști în practică.
Revizuirea cursului
- Rezumatul și recapitularea obiectivelor cheie de învățare
- Planificarea actiunii
Public țintă
Acest curs este potrivit pentru:
- Ofițeri de achiziții, analiști și manageri.
- Contract Ingineri si analisti.
- Cercetari cantitativi
- Consilieri comerciali
- Membrii echipei de achiziții
- Directori generali
- Directori însărcinați cu gestionarea contractelor.
- Administratorii de contract
- Oricine dorește să aibă o bună înțelegere și implicare în activitățile de achiziție.
- Consilieri juridici interni
- Secretarii companiei
- Oricine dorește să aibă o bună înțelegere și să dezvolte capacitatea de a aplica termenii și condițiile unui contract.
Rezultatele învăţării
La finalizarea acestui curs, veți înțelege:
- Alegerile metodelor de achiziție disponibile într-o situație dată.
- Cum se efectuează o evaluare a propunerilor de la furnizori într-un mod corect și transparent.
- Abilitati practice de negociere.
- Problemele cheie legate de sustenabilitatea în achiziții.
- Valoarea pe care o poate aduce Achizițiile pentru realizarea strategiei corporative.
- Cum să structurați funcția de achiziții, pentru a face cea mai mare diferență în interiorul organizațiilor.
- Abilitățile necesare în activități importante de achiziții, cum ar fi analiza lanțului valoric, managementul portofoliului de achiziții și managementul categoriilor.
- Tehnici de evaluare comparativă a performanței echipei de achiziții.
- Cum se creează și se administrează relația cu un contractant, cu un acord executoriu din punct de vedere legal.
- Prețurile și costurile care stau la baza prețurilor și diferitele modele de prețuri pe care le folosesc antreprenorii.
- Garanția contractului, inclusiv garanțiile și garanțiile.
- Gestionarea dinamică a contractelor, inclusiv modificarea acordurilor și crearea documentației contractuale adecvate.
- O perspectivă practică asupra practicilor de muncă contemporane din domeniul dvs.
- Cum să implementați un plan de acțiune la locul de muncă folosind cunoștințele și abilitățile dobândite prin curs.