Diploma avansată în îngrijirea copiilor și tinerilor
Fanshawe College
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
London, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 10.510 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxa totală pentru studenții internaționali pe trimestru; costurile reale sunt încă în curs de determinare
Introducere
Obțineți o diplomă de îngrijire pentru copii și tineri și faceți o schimbare în viața copiilor și a familiilor acestora
Cu programul de diplome Fanshawe's Child and Youth Care, veți învăța o gamă largă de abilități care vă vor permite să afectați pozitiv viața celor din societate care sunt cei mai vulnerabili.
Veți învăța de la instructori veterani despre problemele familiale și provocările emoționale și comportamentale ale copiilor. În acest program de îngrijire a copiilor și tinerilor, veți afla despre educația specială și tehnologia de asistență. Veți dezvolta abilități de consiliere de vârf, veți examina abuzul și neglijarea copiilor, problemele de sănătate mintală, structurile familiale, tehnicile de psihoterapie și multe alte probleme și preocupări centrate pe copil. Când absolviți cu o diplomă de îngrijire a copiilor și tinerilor, veți avea o gamă dinamică și în evoluție de abilități care vă vor permite să lucrați în mai multe domenii diferite, cum ar fi case de grup, servicii corecționale, centre de tratament rezidențiale, societăți de asistență pentru copii, consilii de educație, centre de resurse comunitare și spitale.
La ce să ne așteptăm de la diploma de îngrijire a copiilor și tinerilor
Această diplomă avansată de trei ani are, de asemenea, o plasare pe teren, unde veți petrece fiecare semestru lucrând cu clienții. În total, veți obține peste 1.500 de ore de experiență în lumea reală. Într-o carieră în care afectați în mod direct viața oamenilor, educația dvs. Fanshawe vă va oferi abilitățile și experiența necesare ca lucrător pentru copii și tineri pentru a accepta provocarea cu încredere.
Îngrijirea copiilor și tineretului este oferită în Londra, St. Thomas și Woodstock
Pentru a vă satisface mai bine nevoile și cererea de pe piața muncii, îngrijirea copiilor și tinerilor este oferită în campusurile Fanshawe din Londra, St. Thomas / Elgin și Woodstock / Oxford. În timp ce fiecare campus oferă propria experiență unică a studenților, fiți siguri, programa și calitatea învățământului sunt atât consecvente, cât și fără egal.
Alte informații
Datorită rigorii academice și de plasare pe teren a programului de îngrijire a copiilor și tinerilor, solicitanții care aplică direct la acest program de la școala secundară, fără studii postliceale suplimentare, sunt încurajați să ia în considerare aplicarea la programul Fundației Servicii Umane. Programul Human Services Foundation este un program pregătitor excelent pentru cei care consideră o carieră ca profesionist în servicii umane. Studenții adulți care au dezvoltat maturitate emoțională și stabilitate prin câțiva ani de implicare în lumea muncii sunt încurajați să aplice. Există o nevoie specială pentru bărbații care lucrează în îngrijirea copiilor și tinerilor. În unele cazuri, solicitanților li se poate recomanda să finalizeze primul an al programului Fundației Servicii Umane pentru pregătire suplimentară. Studenții care absolvesc acest program și doresc să se transfere la un alt program de studii comunitare la Fanshawe College se pot califica pentru unele credite interne care au fost deja realizate. Vă rugăm să rețineți, studenții înscriși la CYW2S la St. Thomas / Elgin Regional Campus vor începe în septembrie și vor studia continuu timp de șase termeni consecutivi, fără pauză.
Rezultatele învățării
Absolventul a demonstrat în mod fidel capacitatea de a
- dezvoltă și menține relații cu copiii, tinerii și familiile acestora, aplicând principiile practicii relaționale * și respectând spațiul lor unic de viață *, diversitatea culturală și umană.
- să evalueze și să răspundă la forțele și nevoile copiilor și tinerilor, inclusiv răspunsuri complexe afectate de provocările de dezvoltare, mediu, fizic, emoțional, social și mental pentru a promova schimbări pozitive.
- analizați și evaluați impactul inter-relației dintre familie, servicii sociale, justiție și sisteme comunitare asupra copiilor, tinerilor și familiilor acestora și utilizați aceste informații în planificarea îngrijirii holistice și în reducerea barierelor sistemice.
- planificați, implementați și evaluați intervențiile folosind practici bazate pe dovezi * în domeniile mediului terapeutic * și programarea și lucrul în grup pentru a promova reziliența * și pentru a spori dezvoltarea la copii, tineri și familiile lor.
- pledează * pentru drepturile copiilor, tinerilor și familiilor acestora și menține o perspectivă anti-opresiune * și competența culturală în diverse contexte culturale.
- aplică abilități de comunicare, lucru în echipă și organizațional în cadrul echipei interprofesionale și cu partenerii comunitari pentru a spori calitatea serviciilor în practica de îngrijire a copiilor și tinerilor.
- să dezvolte și să implementeze strategii de auto-îngrijire folosind procese de auto-cercetare și reflecție pentru a promova conștientizarea de sine și pentru a spori practica ca practicant de îngrijire a copilului și a tinerilor.
- utilizați cercetări bazate pe dovezi *, resurse de dezvoltare profesională și modele de supraveghere pentru a sprijini creșterea profesională și învățarea pe tot parcursul vieții.
Cursuri
Nivelul 1
Educație generală - Urmați un curs de electivitate pentru educație generală de 3 credite
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- WRIT-1094 Motivul și scrierea 1 pentru studii comunitare 3
- BSCI-1264 Programare terapeutică 3
- PSYC-1114 CYC Abilități și intervenții 3
- PSYC-1115 CYC Relational Practice-Intro 3
- FLDP-1036 Practică profesională: pregătirea pe teren 1
- PSYC-1116 Diversitatea în practica CYC 3
- PSYC-1117 Dezvoltarea copilului 3
Nivelul 2
Luați următoarele cursuri obligatorii:
- FLDP-1016 Amplasarea pe teren 1 13.6
- BSCI-1225 Seminar de teren 1 1
Nivelul 3
Educație generală - Faceți un curs electiv de educație generală cu 3 credite
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- PSYC-3036 Dezvoltarea adolescenților 3
- LEGI-3062 Documentație și legislație 3
- COMM-3082 Comunicări pentru studii comunitare 3
- PSYC-3038 Abilități de consiliere 3
- PSYC-3037 CYC Practica relațională 3
- FLDP-3041 Identitate profesională: practică de teren 2
- PSYC-3039 Alfabetizarea sănătății mintale 3
Nivelul 4
Luați următoarele cursuri obligatorii:
- FLDP-3013 Amplasarea pe teren 2 13.6
- BSCI-3044 Seminar de teren 2 1
Nivelul 5
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- HLTH-5025 Dependențe, droguri și bunăstare 3
- FLDP-5017 CYC Pregătirea în carieră 2
- Dinamica familiei PSYC-5025 3
- PSYC-5033 Cadrele teoretice în practica CYC 3
- PSYC-5032 Consiliere și intervenții de grup-Adv 3
- SOCI-5010 Abuz și neglijare a copiilor 3
- RSCH-5001 Abilități de cercetare pentru practica CYC 3
Nivelul 6
Luați următoarele cursuri obligatorii:
- FLDP-5004 Amplasarea pe câmp 3 13.6
- Seminar de teren BSCI-5007 3 1
Educație generală - elective
Ia 6 credite de educație generală - luate în mod normal la nivelurile 1 și 3
Programul de rezidență
Studenții trebuie să finalizeze un minim de 28 de credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și pentru a absolvi acest program
Cerințe de admitere
OSSD cu cursuri de la Colegiul (C), Universitatea (U), Universitatea / Colegiul (M) sau fluxul Open (O) cu:
- Orice grad 12 Engleză (C) sau (U)
sau
Certificat de admitere academică și de carieră (ACE)
sau
Human Services Foundation Ontario College Certificate * (Notă: media finală minimă necesară este de 2,0 GPA) și:
- stând în cursul solicitat mai sus
sau
General Arts and Science Ontario College Certificate ** (Notă: media finală minimă necesară este de 2,0 GPA) și:
- stând în cursul solicitat mai sus
sau
Certificat de echivalență de liceu Ontario (GED)
sau
Aplicant matur, care se află în cursul dorit, menționat mai sus
Limba engleză cerințe
Solicitanții a căror limbă maternă nu este limba engleză vor fi obligați să demonstreze competența în limba engleză prin una dintre următoarele metode:
- Un credit de gradul 12 College Stream sau un credit de la Universitatea Stream de la o școală secundară Ontario sau echivalent, în funcție de cerințele de admitere ale programului
- Test de engleză ca limbă străină (TOEFL) cu un scor minim de 79 pentru testul bazat pe internet (iBT), cu rezultatele testului în ultimii doi ani
- Sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) Test academic cu un scor general de 6,0, fără niciun punctaj mai mic de 5,5 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate ale testului în ultimii doi ani.
- Testul limbii engleze academice canadiene (CAEL) cu un scor global de 60, fără un scor mai mic de 50 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Test Pearson de limba engleză academică (PTE) cu un scor minim de 53, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Un test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) cu un scor global pe scara engleza Cambridge de 169, fara abilitati de limba mai putin de 162, cu rezultate de testare in ultimii doi ani
- O evaluare a limbii engleze (ELE) la Fanshawe College cu un scor minim de 70% în toate secțiunile testului, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Fanshawe College ESL4 / GAP5: Nivelul minim de 80% în ESL4 / GAP5 Nivelul 8, 75% în ESL4 / GAP5 Nivelul 9 sau 70% în ESL4 / GAP5 Nivelul 10
Pregătire academică recomandată
- Gradul 11 Creșterea copiilor sănătoși (O)
- Gradul 11 Lucrul cu sugarii și copiii mici (C)
- Gradul 12 Provocarea și schimbarea în societate (U)
- Grad 12 Familii în Canada (C) sau (U)
- Gradul 12 Dezvoltarea umană pe tot parcursul vieții (M)
Pregătire personală recomandată
- Elevii ar trebui să dezvolte responsabilități personale și abilități de conducere participând la școală și organizații sociale preocupate de a ajuta oamenii, în special copiii și adolescenții
- Experiența profesională sau voluntară în acest domeniu este cea mai importantă
Atitudine avansată
Standing-ul avansat poate fi acordat celor angajați direct în domeniul îngrijirii copiilor și tinerilor sau celor cu experiență relevantă comparabilă sau studii academice.
Criterii de selecție a solicitanților
În cazul în care numărul de solicitanți eligibili depășește spațiile disponibile în program, criteriile de selecție a candidatului vor fi:
- Preferința pentru locuitorii permanenți din Ontario
- Primirea cererii până la data de 1 februarie (După această dată, Fanshawe College va considera solicitanții pe bază de primire, primul servit până când programul este plin)
- Realizarea cerințelor de admitereNotă:
- Admiterea la programul Fanshawe College Human Services Foundation nu garantează admiterea într-un an ulterior la programul de îngrijire a copiilor și tinerilor. Finalizarea cu succes a Fanshawe College îi permite totuși elevului să i se acorde o atenție suplimentară atunci când aplică la programul de îngrijire a copiilor și tinerilor. Programul Fundației pentru Servicii Umane este programul pregătitor desemnat preferat pentru admiterea în programul de îngrijire a copiilor și tinerilor.
- * Studenții care sunt înregistrați în prezent în programul Fundației pentru Servicii Umane la Fanshawe College sau la orice Colegiu de Arte și Tehnică Aplicată din Ontario trebuie să-și completeze cu succes Certificatul Colegiului Ontario pentru Fundația Servicii Umane cu un minim 2,0 GPA până la 30 aprilie 2021 și să îndeplinească studenții curs prealabil pentru programul de îngrijire a copilului și tineretului pentru a fi eligibil pentru admiterea în anul universitar imediat următor la programul de îngrijire a copilului și tineretului.
- ** Studenții care sunt înregistrați în prezent în programul General Arts and Science la Fanshawe College sau la orice Colegiul Ontario de Arte Aplicate și Tehnologie trebuie să-și completeze cu succes certificatul College General Arts and Science Ontario College cu un minim 2,0 GPA până la 30 aprilie 2021 și să îndeplinească cursul pre-cerințelor academice pentru programul de îngrijire pentru copii și tineri pentru a fi eligibil pentru admiterea în anul universitar imediat următor la programul de îngrijire pentru copii și tineri.
Oportunități de carieră
Absolvenții sunt angajați de agenții sau instituții concepute pentru a satisface o serie de nevoi pentru copii și tineri care se confruntă cu provocări emoționale, comportamentale, sociale și / sau de sănătate mintală. Astfel de locuri includ case de grup, servicii corecționale, centre rezidențiale de tratament, societăți de ajutor pentru copii, consilii de educație, centre de resurse comunitare și spitale.
Galerie
Rezultatul programului
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- dezvoltarea și menținerea relațiilor cu copiii, tinerii și familiile acestora prin aplicarea principiilor practicii relaționale* și respectând spațiul lor unic de viață*, diversitatea culturală și umană.
- să evalueze și să răspundă punctelor forte și nevoilor copiilor și tinerilor, inclusiv răspunsurile complexe afectate de provocările de dezvoltare, de mediu, fizice, emoționale, sociale și de sănătate mintală, pentru a promova schimbări pozitive.
- să analizeze și să evalueze impactul inter-relațiilor dintre familie, servicii sociale, justiție și sisteme comunitare asupra copiilor, tinerilor și familiilor acestora și să utilizeze aceste informații în planificarea îngrijirii holistice și în reducerea barierelor sistemice.
- planificați, implementați și evaluați intervențiile folosind practici bazate pe dovezi* în domeniile mediului terapeutic* și al programării și munca de grup pentru a promova reziliența* și pentru a îmbunătăți dezvoltarea copiilor, tinerilor și familiilor acestora.
- pledează* pentru drepturile copiilor, tinerilor și familiilor acestora și mențin o perspectivă anti-opresiune* și competența culturală în diverse contexte culturale.
- aplicați abilități de comunicare, lucru în echipă și organizare în cadrul echipei interprofesionale și cu partenerii comunitari pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor în practica de îngrijire a copiilor și tinerilor.
- să dezvolte și să implementeze strategii de auto-îngrijire folosind auto-investigarea și procesele de reflecție pentru a promova conștientizarea de sine și pentru a îmbunătăți practica în calitate de copil și de practician de îngrijire a tinerilor.
- utilizați cercetări bazate pe dovezi*, resurse de dezvoltare profesională și modele de supraveghere pentru a sprijini creșterea profesională și învățarea pe tot parcursul vieții.
Admitere
Curriculum
Cursuri
Nivelul 1
Gen Ed - Luați un curs opțional de 3 credite de educație generală
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- WRIT-1094 ---- Motivul și scrierea 1 pentru studii comunitare
- BSCI-1264 ---- Programare terapeutică
- PSYC-1114 ---- Abilități și intervenții CYC
- PSYC-1115 ---- Practică relațională CYC-Introducere
- FLDP-1036 ---- Practică profesională: pregătire pe teren
- PSYC-1116 ---- Diversitate în practica CYC
- PSYC-1117 ---- Dezvoltarea copilului
Nivelul 2
Urmați următoarele cursuri obligatorii:
- FLDP-1016 ---- Plasarea câmpului 1
- BSCI-1225 ---- Seminarul de teren 1
Nivelul 3
Gen Ed - Luați un curs opțional de 3 credite de educație generală
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- PSYC-3036 ---- Dezvoltarea Adolescentului
- LEGI-3062 ---- Documentație și Legislație
- COMM-3082 ---- Comunicații pentru studii comunitare
- PSYC-3038 ---- Abilități de consiliere
- PSYC-3037 ---- Practică relațională CYC
- FLDP-3041 ---- Identitate profesională: Practică pe teren
- PSYC-3039 ---- Educație în domeniul sănătății mintale
Nivelul 4
Urmați următoarele cursuri obligatorii:
- FLDP-3013 ---- Plasare pe teren 2
- BSCI-3044 ---- Seminarul de teren 2
Nivelul 5
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- HLTH-5025 ---- Dependențe, droguri și sănătate
- FLDP-5017 ---- Pregătire pentru carieră CYC
- PSYC-5025 ---- Dinamica familiei
- PSYC-5033 ---- Cadre teoretice în practica CYC
- PSYC-5032 ---- Consiliere de grup și intervenții-Consiliere
- SOCI-5010 ---- Abuz și neglijență asupra copiilor
- RSCH-5001 ---- Abilități de cercetare pentru practica CYC
Nivelul 6
Urmați următoarele cursuri obligatorii:
- FLDP-5004 ---- Plasare pe teren 3
- BSCI-5007 ---- Seminarul de teren 3
Ed Gen - Opțiuni
Luați 6 credite de educație generală - luate în mod normal la nivelurile 1 și 3
Program de rezidență
Studenții trebuie să finalizeze un minim de 28 de credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și pentru a absolvi acest program
Oportunități de carieră
Absolvenții sunt angajați de agenții sau instituții concepute pentru a satisface o serie de nevoi pentru copiii și tinerii care se confruntă cu provocări emoționale, comportamentale, sociale și/sau de sănătate mintală. Astfel de locuri includ case de grup, servicii corecționale, centre rezidențiale de tratament, societăți de ajutor pentru copii, consilii de educație, centre de resurse comunitare, muncă stradală și spitale.
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.